|
Post by arkalbin on Oct 28, 2016 17:22:20 GMT 1
Hej, jag håller på att göra en presentation för lanet vi hade tänkt hålla, men jag är inte säker på ifall vi ska ha och i såna fall vilka priser det ska vara. Själv anser jag att mellan 10-40 kr skulle fungera men jag undrar vad ni andra tycker.
|
|
|
Post by Admin on Oct 28, 2016 23:56:54 GMT 1
Jag ska höra med kristine med om vi får ta betalt och hur mkt de kommer bevilja i stöd
|
|
|
Post by Admin on Oct 30, 2016 16:59:53 GMT 1
arkalbin har skapat en presentation som är skitsnygg, denna länk bör fungera. Han har kontaktat rektorn på K-äng och vi kommer nog presentera dettaom två veckor då de har lov kommande vecka. Vi kommer även att köra samma presentation på martingården. Jag har träffat Ronny Westborn som är fritidsledare som kommer hjälpa till med reklam och kanske medverka. Datumet bestämdes idag på mötet till den 18-20 där vi enbart har klubblokalen den 18 då hockyn är i cafeterian då. Vi bestämde även att Caféet ska vara TV-spels rum och klubblokalen Dator rum.
|
|
|
Post by Admin on Nov 1, 2016 19:11:59 GMT 1
Kontaktade Martinggården idag vi fick komma dit och hålla en presentation för LANet på Torsdag kl 14-15.
Jag, Albin och kanske Tias ska dit, om någon mer vill följa med så går det bra!
|
|
|
Post by Admin on Nov 9, 2016 18:11:42 GMT 1
Nu i helgen ska vi upp och kolla, vi ska ta med sladdar, datorer m.m och bygga upp.Jag ska fixa ett lås på min dörr på något vi så vi kan låsa in alla lånedatorer där. Eller om man vill ta med den hem.
Om alla medlemmar som kommer fixar en extra dator så räcker det speciellt med tv.spelen.
|
|
|
Post by Admin on Nov 11, 2016 1:05:34 GMT 1
Jag var uppe och bokade lokalen häromdagen den 12 så att vi kan dra dit och ställa i ordning och kolla vad som behövs och vad vi har. Tanken är med då att vi tar med de dator delar vi har och ser hur många datorer vi kan få ihop. Det räcker egentligen om varje person som redan varit medlem innan lanet som kommer kan ordna en extra dator, har ni extra skärmar, tangetbord, möss, mm ta med det antingen den 12 eller på LANet.
Så Lördag 10-16 Drar vi upp och tar med vad vi har ställer i ordning stolar och bord.
Vi kommer även vara där en dag före på Fredagen den 18e och smygstarta LANet.
|
|