|
Post by sudden on Sept 19, 2016 20:58:21 GMT 1
Finns de något intresse att åka på Comicon-Sthlm? Det är den 4-6 november i Kista galleria i Stockholm, kostar 200 för en heldagsbiljett. Dom har inte släppt något aktivitetsschema än dock, men de kan nog bli kul. Who's with me
|
|
|
Post by Admin on Sept 25, 2016 3:55:43 GMT 1
Jag är nog gejm!
|
|
|
Post by Ark (Filip) on Sept 26, 2016 1:07:00 GMT 1
Låter kul jag är sugen men funderar lite på hur vi tar oss dit? Buss, tåg, någon som är villig att köra?
|
|
|
Post by Admin on Oct 11, 2016 17:24:00 GMT 1
Sudden ta fram ett förslag helst till mötet nu på söndag om vi ska hinna!
|
|
|
Post by vsv on Oct 12, 2016 10:18:48 GMT 1
Jag är helt emot förslag för subventionering av enskilda saker som endast gynnar vissa medlemmar. Idén är bra men jag tror inte att föreningen som helhet tjänar något på att subventionera nöjesresor till endast vissa medlemmar. Jag hade kunnat sagt "Ja visst det här låter ju kul, det vill jag åka på eftersom jag kan få det subventionerat." men jag gör inte det då jag inte tycker att det är sådana saker sparpengarna ska gå till.
Jättebra idé i övrigt att föreslå gemensamma resor till roliga saker!
|
|
|
Post by Admin on Oct 23, 2016 11:19:56 GMT 1
det verkar som att 66% är emot subventionering så det blir inte. Dock tyvcker jag att vi kan ta det fall till fall. Jag menar är det något nästan alla vill åka på eller någon utbildning som gynnar föreningen i att vi ökar kunskapen i föreningen så tycker jag det är rimligt med viss subventionering. Sedan Subventionerar kommunen också vissa liknande grejer.
|
|